Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти КЗ "Новоолександрівський ліцей" (зі змінами)

2022/2023 н.р.

Звіт за результатами самооцінювання за напрямом "Система оцінювання зобувачів освіти" 2023

Звіт за результатами самооцінювання за напрямом "Управлінські процеси" 2022/2023 н.р.


В 2022/2023 н.р. відбувається самооцінювання за напрямом " Оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників"

2021/2022 н.р.

РЕЗУЛЬТАТИ САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНІХ І УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗАКЛАДУ У 2021-2022 Н.Р.
ІІ. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИРЕЗУЛЬТАТИ САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНІХ І УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗАКЛАДУ У 2021-2022 Н.Р.
Довідка про результати самооцінювання за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти»

Наявність відкритої, прозорої, зрозумілої для учнів системи оцінювання їх результатів навчання

У КЗ "Новоолександрівський ліцей" розроблено систему оцінювання, що включає принципи, форми, методи, критерії, процедури та правила оцінювання. Розроблена система ґрунтується на національних критеріях та вимогах оцінювання, враховує національну шкалу оцінювання та ілюструє культуру оцінювання, сформовану закладом освіти.

Оцінювання результатів навчання учнів у закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17), наказу МОН України №371 від 05.05.2008 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», наказу МОН України від 13.04.2011 №329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», наказу МОН «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загально нї середньої освіти» від 13.07.2021 №813.

Критерії, інструменти оцінювання, прописані у освітній програмі, оприлюднені на вебсайті закладу та на інформаційних стендах у навчальних кабінетах.

Особливості, види оцінювання розглядаються на засіданнях педагогічної ради. Вчителі інформують учнів про критерії оцінювання, процедури оцінювання на початку навчального року, перед вивченням кожної теми знайомлять учнів з адаптованими до цієї теми критеріями, виконанням окремих видів навчальних робіт, розміщують роздаткові інформаційні матеріали, за потреби надають індивідуальні роз’яснення. Класні керівники інформують батьків на батьківських зборах, в батьківських групах та при особистих зустрічах.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.